Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE ERTiS Center Simon Srpčič s.p.
Izdaja št 3
Velja od:18.01.2021
Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto ureja podjetje ERTiS Center Simon Srpčič s.p. ( v nadaljevanju ponudnik). Ob nakupu na spletno mesto www.ertis.si obiskovalec uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z nakupom obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne pogoje. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Ponudba artiklov na spletnem mestu Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v ničemer obvezujoča. Načini plačila ponudbe: Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni obliki, na katerem so prikazani tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika. Cene – Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden. Stroški dostave: Če kupec želi blago prejeti na svoj naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave je odvisna od teže paketa: DOSTAVA PTT DO 5 KG= 4,64 EUR z DDV Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za višino stroškov dostave. Rok dostave artiklov, -ki so na zalogi je 3-5 delavnih dni -ki so na zalogi v skladišču 4-10 delavnih dni
Kako oddate košarico in opravite nakup? – Za kreiranje nakupovalne košarice, – Po tem lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če iščete Samsungov 22? monitor z resolucijo 1920 x 1080. Isklanik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke. – Ustrezni artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vnešeno količino, pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe. Ko oddate košarico potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice. – Ponudnik naročilo pregleda (status v obdelavi) in preveri dobavljivost in cene artiklov v košarici in naročnika s predračunom na elektronski naslov obvesti o predvidenem dobavnem roku (šteto do dneva odpošiljanja iz skladišča ponudnika ali ponudnikovih pogodbenih skladišč) in morebitnih dodatnih stroških dostave in odkupa ter navodili za izvedbo plačila. Za posredovanje podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov, ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno sklenjena, ko naročnik ponudniku s plačilom potrdi svoje naročilo. Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi informacijami na predračunu. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v statusu zaključeno, naročnik pa na el. naslov prejme navodila, kako ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon. – Ponudnik sklepa pogodbe na daljavo samo s potrošniki z naslovom v RS, pošiljanje v tujino se določi po ceniku pošte slovenije najvišji znesek za pošiljanje v evropski uniji je 40? znesek pošiljanja je naveden na predračunu ki ga prejme vsaka stranka. . Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@ertis.si ali pisno na naslov ponudnika. Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca. Obrazec Odstop od pogodbe: TUKAJ
Vračilo poškodovanih pošiljk Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket. Stvarna napaka Kupec lahko blago reklamira ,v dveh mesecih od odkritja napake. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Artikel ima stvarno napako kadar: – nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet Prodajalec ne odgovarja za stvarno napako po poteku 24 mesecev od nakupa izdelka.
Kako uveljavite stvarno napako: – izpolnite obrazec Prijava stvarne napake – obrazec pošlji te naslov info@ertis.si. Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla. Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v originalno embalažo, priložite vse pripadajoče dodatke in obrazec o prijavi stvarne napake. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015), podjetje ERTiS Center Simon Srpčič s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem zakonom. ERTiS Center Simon Srpčič s.p. kot ponudnik blaga in storitev omogoča sklenitev pogodbo na daljavo na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe ED št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
|
Splošni pogoji za partnerje
1.2. Sodelovanje ERTiS Center s partnerji temelji na načelu pogodbenega odnosa s partnerji.
1.3. ERTiS Center sodeluje s partnerji, ki ustrezajo pogojem za poslovno sodelovanje.
1.4. Poslovanje ERTiS Center s partnerji poteka na podlagi tega poslovnika. Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti sklenjeni v pisni obliki.
1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih ERTiS Center in opisi produktov ter prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni kot obvezujoči. ERTiS Center ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji spletni strani, zato odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more biti prevaljena na E-MISIJO.
2.Pogoji za poslovno sodelovanje
2.2 so uveljavljeni na trgu,
2.3 imajo finančne zmožnosti za izvajanje pričakovanega obsega poslovanja,
2.4 imajo sprejemljiv in z ERTiS Center programom kompatibilen prodajni program,
2.5 imajo ustrezno usposobljeno prodajno in tehnično osebje,
2.6 imajo ustrezne prostore za prodajo in skladiščenje proizvodov,
2.7 so ustrezno komunikacijsko opremljeni,
2.8 imajo ustrezne reference pri trženju svojega prodajnega programa,
2.9 imajo ustrezno vizijo trženja ERTiS Center prodajnega programa.
2.10. MEHARON pričakuje od svojih partnerjev minimalni promet (fakturirano neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno.
3.Poslovno sodelovanje
3.2. ERTiS Center s partnerjem, ki izpolnjuje s poslovnikom določene pogoje za poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem sodelovanju.
3.3. ERTiS Center in partner v pogodbi dogovorita tudi pričakovan letni obseg poslovanja.
3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem sodelovanju se dogovorijo v pisni obliki.
3.5. ERTiS Center je upravičena pravice in obveznosti iz s partnerji sklenjenih pogodb prenesti na druge družbe.
3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil izključno po navedenih proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in določila avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim strankam dajal informacije in dokumentacijo potrebno za uporabo elementov prodajnih programov.
4.Poslovna skrivnost
5.Naročanje
5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva) dni. Po izteku ponudbe ERTiS Center ne jamči več za dobavljivost in cene blaga.
5.3. Naročila, ki se sklicujejo na ERTiS Center ponudbo se sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila.
5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko naročanje, ki mora biti naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke.
5.5. Naročilo naj se sklicuje na ERTiS Center ponudbo ali pa naj vsebuje podatke o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o naročniku in podatke o načinu dobave.
5.6. Naročila so nepreklicna.
5.7. ERTiS Center potrdi prejem naročila z dokumentom Predračun.
5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega delovnega dne.
6.Obveščanje in komunikacija
6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način komunikacije s partnerji. Vsi zaposleni v ERTiS Center imajo elektronski naslov. ERTiS Center pričakuje od partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih elektronskih naslovov. V primeru nejasnosti glede slednjih, si MEHATRON pridržuje pravico, da zahteva pisno potrditev istovetnosti.
7. Varovanje osebnih podatkov
8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s strani ERTiS Center, vendar ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave.
8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo nedelovnih dni.
8.4. Pri dobavi blaga ERTiS Center sam izbere transportno sredstvo oziroma dostavno službo.
8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice ali drugega ustreznega dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega blaga. Reklamacije glede količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni obliki, vendar najkasneje naslednji delovni dan.
8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora partnerjev pooblaščeni prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim pooblastilom za prevzem.
8.7. Osebni prevzem poteka v ERTiS Center skladišču, znotraj delovnega časa, to je od ponedeljka do petka od 8.30 do 12:00 ure in od 13 do 17 ure.
8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega blaga, si pridržujemo pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi pravico, da stranki zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga.
8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in kvaliteto dobavljenega blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu.
8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo izvršiti skladno z veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
9.Plačilni pogoji
9.2. ERTiS Center lahko po lastni presoji partnerjem odobri odlog plačila in kreditni limit.
9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi.
9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in vsa še nedobavljena naročila PARTNERJA.
9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko dokumenta, ki je osnova za plačilo.
9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si ERTiS Center pridržuje pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve.
9.7. V primeru zamude s plačilom je ERTiS Center upravičena obračunati zakonske zamudne obresti.
9.8. ERTiS Center si pridržuje pravico, da v primeru partnerjeve zamude s plačili, prekine vse poslovne odnose s partnerjem.
10.Odloženo plačilo in zavarovanje plačila
10.2. ERTiS Center v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki).
11.Garancija
11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je dolžan še isti dan, vendar najkasneje naslednji delovni dan, posredovati pooblaščenemu servisu. V kolikor partner ta rok prekorači in servis zaradi posledično krajšega roka za popravilo popravila ne izvede pravočasno, je partner dolžan povrniti morebiten strošek nadomestila blaga z novim blagom oziroma vračila kupnine ter vso škodo, ki pri tem nastane.
12.Končne določbe
12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo izključno pogoji navedeni v teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o poslovnem sodelovanju ali v aneksu k pogodbi ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dogovora ne morejo biti veljavni.
13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih dneh po objavi in veljajo do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana skladno s trenutno veljavnimi splošnimi pogoji.
Aplikacija SPLETNA KOŠARICA ne omogoča neposredne sklenitve nakupne pogodbe in nakupa preko spletnih strani, omogoča pa vam vpogled v seznam artiklov, cene in tehnične specifikacije. Svoje povpraševanje s pomočjo spletne košarice oddate, ponudnik pa bo preveril cene, dobavljivost in združljivost izbranih komponent in vam dokončno ponudbo z morebitnimi prevoznimi stroški posredoval na vaš elektronski naslov brez obveznosti in stroškov.
1.Splošno
1.1. Ta poslovnik ureja poslovanje družbe ERTiS Center Simon Srpčič s.p. (v nadaljevanju ERTiS Center) s partnerji.
2.1. ERTiS Center želi sodelovati s partnerji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
3.1. Pred začetkom poslovnega sodelovanja ERTiS Center preveri partnerjevo izpolnjevanje pogojev iz točke 2. tega poslovnika.
4.1. Partner se obveže, da bo varoval poslovne tajnosti, s katerimi se bo spoznal med poslovnim sodelovanjem z ERTiS Center-om. To določilo velja tudi po prenehanju poslovnega razmerja.
5.1. Na podlagi partnerjevega povpraševanja ERTiS Center izdela ponudbo, s katero določi naziv, opis, ceno in količino naročenih elementov prodajnih programov. V ponudbi ERTiS Center določi tudi plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne prodaje.
6.1. ERTiS Center partnerje informira preko pošte, elektronske pošte, preko spletnega sistema B2B ali preko spletne strani.
ERTiS Center se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podatke ERTiS Center pridobi izključno za izpeljavo nakupa in pošiljanje naročila. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
8.Odprema in prevzem blaga
8.1. ERTiS Center si pridržuje pravico, da določi minimalni znesek naročila. Za naročila pod minimalnim zneskom naročila, ERTiS Center lahko zaračunava manipulativne stroške.
9.1. Partnerji plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo blaga.
10.1. Kreditni limit odobri direktor ERTiS Center na podlagi bonitete partnerja, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter predloženih instrumentov zavarovanja plačila.
11.1. Za blago, za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, ERTiS Center ob izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu v kolikor ni presežen 3-mesečni rok skladiščenja pri partnerju (shelf-life). V primeru predolgega skladiščenja, rizik garancije prevzema partner.
12.1. Vsakokratni poslovnik velja za vse partnerje, ki stopajo v razmerje z ERTiS Center-om neposredno. Šteje se, da je poslovni partner seznanjen s poslovnikom in nanj pristaja, s tem ko podpiše pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda ERTiS Center-u naročilo.